pożyczka

25.05.2015 15:28

Trzeba się oczywiście najpierw zastanowić, czy taka pożyczka jest konieczna. .Wiadomo, że jeśli ktoś szuka pożyczki bez BIKu, to ma tam jakąś niekorzystną historię, może mieć już jakiś kredyt, w związku z czym później też problemy ze spłatą. Ale wiadomo, są sytuacje, w których pieniądze są naprawdę potrzebne, wtedy po prostu trzeba wiedzieć dokąd się udać, gdzie doradzą najlepiej, najkorzystniej i uczciwie (a mam wrażenie, że z tym ostatnim jest ostatni kiepsko). Ja musiałam wziąć taki szybki kredyt i udało mi się załatwić go dzięki pozyczki-ok więc jeśli ktoś szuka takiej możliwości, potrzebuje gotówki, niech zajrzy, poradzi się, porówna. Sama jestem przedstawicielem i myślę że jeśli ma się swój teren blisko to warto sobie co nie co dorobić.Ja ludzi nie namawiam ,tylko informuję a ostateczna decyzja należy do nich.Klient wie jaką i na jakich warunkach decyduje się na pożyczkę.to czytaj umowę, napewno było  napisane jakie jest oprocentowanie. Provident jest dla ludzi,którzy nie mają problemów z dotrzymywaniem terminów. Ja wziełam 2000zł. Do spłacenia mam 2800 z groszami i jak do tej pory jestem bardzo zadowolona. To jak byś dobrze sprawdzał oferty providenta to byś wiedział że biorąc 2000 zł i deklarując się na spłate poprzez przelew spłacasz 2820 ;) a dobrze ponad 3000 spłacasz jeżeli masz umowę podpisaną z wyzytą domową.

Contacto

Precopropecaigenerico 2a1arek12@gmail.com